დიეტა ხორცის მოყვარულთათვის

ეს დიეტა რეკომენდირებულია მათთვის, ვინც კატეგორიულად უარყოფს ვეგეტარიანელობას. ძნელია და რაც მთავარია, უშედეგო, ხორციჭამიებს ბოსტნეულის დიეტის დაცვა აიძულო, მაგრამ გამოსავალი არსებობს, რომელსაც ძალიან ადვილად დაიცავთ.

პირველი საუზმე (9 საათი)
– 1 ფინჯანი ყავა ( 1 ჩაის კოვი თაფლით ), 50 გრამი უმარილო ყველი, 50 გრამი შავი პური.

მეორე საუზმე (12 საათი)
– 1 ცალი მოზრდილი ზომის ვაშლი.

სადილი (15 საათი)
– 100 გრამი მოხარშული ან უცხიმოდ შემწვარი ხორცი ( ქათმის ან საქონლის ), 100 გრამი სალათის დაჭრილი ფოთოლი, შეზავებული მწვანე ხახვით, ყველანაირი მწვანილითა და ცოტაოდენი მარილით.

სამხარი (17 საათი)
– 1 ცალი მოზრდილი ვაშლი.

ვახშამი (20 საათი)
– 100 გრამი მოხარშული ხორცი, 2 ცალი მოხარშული მომცრო ზომის კარტოფილი, 1 ფინჯანი ყავა ან ჩაი ( უშაქრო ან 1 ჩაის კოვზი თაფლით დამტკბარი ).

ამ რაციონს, სურვილისამებრ, დღის განმავლობაში, შეგიძლიათ დაუმატოთ 1 ჩაის ჭიქა რძე და  50 გრამი შავი პური.

ამ დიეტის ერთი დღის მენიუ შეადგენს დაახლოებით  -1500 კილოკალორია

By Takko

This entry was posted in დიეტა. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s