წიწიბურას დიეტა

წიწიბუარა სასარგებლო თვისებების წყალობით შესაძლებელია ერთ კვირაში 5-დან 10-მდე დაკლება.

საღამოს მოხარშეთ 1 ან 2 ჭიქა წიწიბურა 3-5 ჭიქა წყალში (უმარილო და უსაქარო).

გაღვიძების თანავე უზმოზე აუცილებელია დალიოთ ერთი ჭიქა ცხელი ანადუღარი წყალი. ნახევარი საათის შემდეგ მიირთვით სამ ნაწილად გაყოფილი წიწიბურას პირველი ნაწილი, კეფირთან ან მაწონთან ერთად. მიაყოლეთ უშაქრო ჩაი ან ბოსტნეულის წვენი (გოგრის, სტაფილოს, და ტომატის); საუზმეზე – მეორე ნაწილი, ვახშამზე – მესამე. შუალედებში აუცილებელია ორ ლიტრამდე სითხის (უგაზო, უშაქრო, უმარილი) მიიღება. დიეტის ხანგრძლივობა 7 დღეა. ამ დიეტის განმეორება მხოლოდ 2 თვის შემდეგ არის შესაძლებელი. დიეტის დასრულების შემდეგ, სურვილისამებრ დილაობით შეგიძლიათ წიწიბურა მიირთვათ. წონის შესანარჩუნებლად შეზღუდეთ ტკბილეული და მარილიანი საკვები.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s